Onze veelgestelde vragen
PepsiCo Nederland heeft een vaststaand Corporate Social Responsibility (CSR)-programma voor specifieke sponsoractiviteiten. Buiten dit programma doet PepsiCo Nederland niet aan sponsoring. Het is dus niet mogelijk om per mail of telefoon sponsoraanvragen in te dienen.
Stuur dan de verpakking met inhoud naar onderstaand adres en vermeld in een brief waarom u niet tevreden bent. Vermeld hierbij contactgegevens en waar en wanneer het product is gekocht. Een postzegel is niet nodig.
De betreffende verpakking en inhoud kan worden verstuurd naar:
PepsiCo BELUX B.V. Consumentenservice
Antwoordcode DA 852-219-5
1930 Zaventem
Voor vragen is de Duyvis Consumenten Service ook bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 20330 (op werkdagen van 09:00 tot 16:45).
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wij leveren onze producten niet direct aan supermarkten, maar aan hun distributiecentrum Wij hebben er dus geen zicht op bij welke supermarkt het product uiteindelijk in de schappen komt. Als supermarkten bij jou in de buurt een specifiek product niet in het assortiment hebben, kan je hen vragen of zij dit product willen bestellen.